Wymiana, reklamacje, zwroty

 Wymiana towaru

WYMIANA TOWARU JEST NA NASZ KOSZT !!!!!!!!!

WYSTARCZY NAPISAĆ DO NAS MAILA I NAM TO ZGŁOSIĆ 🙂

PROSZĘ PAMIĘTAĆ ŻE WYMIANA NIE PODLEGA ZWROTOWI JEDYNIE DALSZEJ WYMIANIE!

Produkty które zostały wymienione nie podlegają zwrotowi, tylko ewentualnie dalszej wymianie. Jest to spowodowane dużymi kosztami ściągnięcia w expressie wybranej sukienki na wymianę z magazynu, czy kosztami expresowego uszycia nowej sukienki, po czym kosztami wysyłki nowej sukienki i odebraniu obecnej od Państwa.

Jeśli ci to nie odpowiada – dokonaj zwrotu towaru i zamów nową sukienkę!

  • Zakupione u nas produkty wymieniamy za pierwszym razem za darmo, pod warunkiem że jest zakupiony w standardowej cenie, że odesłany towar był nieużywany i posiada wszystkie oryginalne metki.
  • Na wymianę towaru masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  • Przy wymianie rzeczy z wyprzedaży – ty odsyłasz do Nas rzecz na swój koszt a my wysyłamy do Ciebie wybraną rzecz już na Nasz koszt 🙂

Jak wymienić produkt?

1. Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się rozmiar i kolor, na który chcesz dokonać wymiany, bądź skontaktuj się z nami sprawdzimy stan magazynowy.
2. Wymiany dokonać można również na dowolnie wybraną rzecz z oferty Sklepu, nie musi być to ten sam model co jest wymieniany.
3. W przypadku wymiany na droższy model jest możliwość dopłaty, zaś w przypadku wymiany na tańszy model my zwracamy ci różnice na podane konto.
4. Zapakuj produkt i oczekuj na kuriera z nową przesyłką, ( mailowo powiadomimy Cię kiedy kurier przyjedzie i czy ten termin Ci odpowiada )
5. Przy dostawie kurier zabierze od ciebie sukienkę którą wymieniasz, jedynie ją tylko dobrze zapakuj 😉

-,

                                                                                ZWROT TOWARU !

SUKIENKI ZAKUPIONE NA WYPRZEDAŻY NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI – są to ostatnie sztuki sprzedawane poniżej kosztów zakupu hurtowego,

Prosimy o zakup tylko tych osób które zgadzają się z tą informacją !

NIE PASUJE CI TAKA OPCJA NIE KUPUJ!!!!!!!!!

PROSZĘ NIE ODSYŁAĆ NAM ZWROTÓW Z WYPRZEDAŻY BEZ EWENTUALNEGO USTALENIA WYMIANY Z NAMI- TAKI ZWROT NIE ZOSTANIE ODEBRANY.

NIE JESTEŚ PEWNA ROZMIARU  NAPISZ DO NAS PODAJ WYMIARY A POMOŻEMY DOBRAĆ ROZMIAR I UNIKNIEMY ZWROTU Z UWAGI ŻE KUPIŁAŚ ZA MAŁĄ SUKIENKĘ, ALBO ZA DUŻĄ 🙂 

NIE CHCE CI SIĘ MIERZYĆ – NIE DOKONUJ U NAS ZAKUPU 🙂

DZIĘKUJEMY 🙂

 

  • Zgodnie z obowiązującymi przepisami które weszły w życie z dniem 25 grudnia 2014r w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, jako konsument nie prowadzący działalności gospodarczej, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. 
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo pismo dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Każde zamówienie prosimy wysyłać osobno, prosimy nie łączyć odsyłanych zamówień, dla zaoszczędzenia kosztów.

 

Jak zwrócić towar?

1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie, z wszystkimi metkami, w stanie nie zmienionym, jeśli jest taka możliwość w oryginalnym opakowaniu, wraz z całą jego zawartością, z dołączonym oświadczeniem o chęci zwrotu towaru i dowodem zakupu – rachunkiem
2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, zapachu perfum, proszku po praniu, papierosów czy potu!

WAŻNE – W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru, złego zamówienia, złego rozmiaru – prosimy o natychmiastowy kontakt mailowy  i zgłoszenie nam tego. W przeciwnym razie taki zwrot towaru będzie traktowany jako odesłanie np. uszkodzonego przez klienta towaru, badz odesłanie nieprawidłowego rozmiaru !
3. Wydrukuj formularz zwrotu który jest do pobrania poniżej i postępuj zgodnie z instrukcją.

ZWROTOWI NIE PODLEGAJĄ RZECZY KUPIONE NA WYPRZEDAŻY – ZAKUPIONE PONIŻEJ CENY ZAKUPU HURTOWEGO!

Formularz odstąpienia od umowy – do pobrania (pdf)

Wypełnij go dokładnie i wraz z dowodem zakupu odeślij  zwrot TYLKO I WYŁĄCZNIE KURIEREM DPD ( można przesyłkę nadać w punkcie Pickup Dpd ) , w ustawowym czasie jaki masz na zwrot. W przeciwnym  razie przy wysyłce innym dostawca, czy poczta polska paczka do Nas nie dotrze, może minąć ci czas na zwrot towaru, a nie chcemy utrudniać odbioru zwrotu.

KOSZT ZWROTU PONOSI KUPUJĄCY.

Jeśli takie warunki zwrotu Ci nie odpowiadają – NIE KUPUJ U NAS. Dziękujemy za zrozumienie !!!!!!

Pieniądze zwracamy w przeciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.
Nie informujemy o nadejściu zwrotu dlatego uprzejmie prosimy wysyłać kurierem DPD,
dzięki czemu w prosty sposób możesz sprawdzić kiedy zwrot do nas dotarł.
Od tego czasu mamy 14 dni na zwrot pieniędzy. 

Nie odbieramy paczek z paczkomatu, czy punktów odbioru.

Jeśli powyższe zasady nie odpowiadają Państwu prosimy o nie dokonywanie zakupów!
Sklep nie odbiera żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem, czy jakiejkolwiek innej opłaty!

 

Celowe nieodebranie przesyłki do Nas

W przypadku celowego nieodebrania wysłanej do Państwa przesyłki z towarem, czy odmową przyjęcia, nieprzyjętego przez sklep zwrotu towaru – w celu uniknięcia nieporozumień, czy bezpodstawnych oskarżeń pod Naszym adresem, cofnięta przesyłka zostanie przekierowana do działu przesyłek niedoręczalnych poczty polskiej czy firmy kurierskiej.

Stamtąd będą mogli Państwo taką przesyłkę sobie odebrać. Prosimy jednak o odbieranie przesyłek od Nas!

Reklamacja towaru

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne w trakcie użytkowania lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Poinformuj Nas niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia drogą mailową o uszkodzeniu, czy otrzymaniu nieprawidłowego towaru.

Prześlij do nas kurierem produkt który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, do przesyłki nie zostanie dołączony opis szkody, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni

Facebook