Wymiana, reklamacje, zwroty

WYMIANA :

W NASZYM SKLEPIE MASZ MOŻLIWOŚĆ WYMIANY ŹLE KUPIONEGO ROZMIARU NA INNY, BĄDŹ WYMIANY NA INNY MODEL.
WYSTARCZY ZGŁOSIĆ TO DO NAS MAILOWO – sklep@viamodo.pl  i ustalić wymianę.
TY DOKONUJESZ ODSYŁKI TOWARU KURIEREM DPD,  A MY NA NASZ KOSZT WYSYŁAMY WYBRANY MODEL DO CIEBIE 🙂

 

 

ZWROT :

BARDZO PROSIMY O SPRAWDZENIE SWOICH WYMIARÓW PRZED ZAKUPEM, BĄDŹ NAPISANIE DO NAS DOBIERZEMY ODPOWIEDNI ROZMIAR.
SUKIENKI Z CZASEM OCZEKIWANIA 4-7 DNI SĄ SPECJALNIE DLA WAS SZYTE – WIĘC W TYM WYPADKU JEST MOŻLIWA TYLKO WYMIANA TOWARU.
KAŻDY TOWAR DOSTĘPNY W OPCJI WYSYŁKI 24 GODZINY BĘDĄCY W REGULARNEJ CENIE PODLEGA ZWROTOWI!
Nie odpowiada Ci nasza prośba – bądź lubisz przymierzać sukienki i potem je zwracać  –  to proszę nie dokonuj u nas zakupu. 🙂 Dziękujemy!

Towar można zwrócić  w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, na swój koszt.

Link do formularza zwrotu –

1. Aby odesłać zamówiony towar dokładnie wypełnij formularz zwrotu, badz napisz oświadczenie o zwrocie towaru odręcznie.

Oświadczenie  musi zawierać twoje dane, numer zamówienie i numer konta do zwrotu – jeśli płatność była za pobraniem, napisz także dlaczego zwracasz towar.. 

2. Dołącz wypełniony formularz, paragon oraz produkty, które chcesz zwrócić.

3. Nadaj przesyłkę tylko i wyłącznie kurierem DPD – abyśmy bez problemu odebrali Twój zwrot. Nie odbieramy paczek wysłanych pocztą, czy innym przewoźnikiem

4. Zwrot środków zostanie dokonany  tą samą metodą, w której opłacono przesyłkę. W przypadku zamówień za pobraniem zostanie zwrócony na konto wskazane w formularzu zwrotu. Zostanie on dokonany maksymalnie do 14 dni roboczych.

5.Przy wyprzedażach nie mamy zwrotów jedynie wymianę – są to ceny poniżej naszego zakupu hurtowego.

6. Towar z terminem wysyłki powyżej 4 dni roboczych jest specjalnie dla was szyty i traktujemy to jako indywidualne zamówienie które nie podlega zwrotowi jedynie wymianie.

Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem, listem poleconym, pocztą polską oraz z paczkomatów.

ZWROT : 

Towar można zwrócić  w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.  Towar wysyłany musi być nienaruszony – ważne żeby nie zdeformował się w trakcie transportu. Towar nie może być używany, nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym również zapachu perfum, papierosów lub innych). Towar nie może być ubrudzony pudrem/podkładem, nie może posiadać plam, ani nie może być w żaden sposób uszkodzony. Towar musi posiadać oryginalnie przymocowane wszystkie metki, w tym taśmę z logo.

W przypadku niespełnienia tych warunków zgodnie z Art 34 ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Ze względu na to, że nie sprzedajemy produktów brudnych, ani bez metek, to wartość takich produktów spada do 0zł, w związku z czym klient ponosi koszt w wysokości ceny produktu.

 

 

Reklamacja :

W przypadku chęci złożenia reklamacji należy zrobić to zgodnie z następującymi krokami : 

1. Zgłoś do nas reklamację elektronicznie na adres sklep@viamodo.pl i opisz zaistniałą sytuację. Dokonaj tego niezwłocznie po otrzymaniu paczki.

2. Napisz dokładnie formularz reklamacyjny włóż go do środka paczki i odeślij paczkę do Nas

adres e-mail : sklep@viamodo.pl

Facebook