Wymiana, reklamacje, zwroty

Wymiana towaru

WYMIANA TOWARU JEST NA NASZ KOSZT !!!!!!!!!!

  • Zakupione u nas produkty wymieniamy za pierwszym razem za darmo, pod warunkiem, że odesłany towar był nieużywany i posiada wszystkie oryginalne metki.
  • Na wymianę towaru masz 21 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Jak wymienić produkt?

1. Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się rozmiar i kolor, na który chcesz dokonać wymiany, bądź skontaktuj się z nami sprawdzimy stan magazynowy.
2. Wymiany dokonać można również na dowolnie wybraną rzecz z oferty Sklepu, nie musi być to ten sam model co jest wymieniany.
3. W przypadku wymiany na droższy model jest możliwość dopłaty, zaś w przypadku wymiany na tańszy model my zwracamy ci różnice na podane konto.
4. Zapakuj produkt i oczekuj na kuriera z nową przesyłką, ( mailowo powiadomimy Cię kiedy kurier przyjedzie i czy ten termin Ci odpowiada )
5. Przy dostawie kurier zabierze od ciebie sukienkę którą wymieniasz, jedynie ją tylko dobrze zapakuj 😉
6. ZA NIC NIE PŁACISZ CAŁA WYMIANA JEST NA NASZ KOSZT !

7. Produkty które zostały wymienione nie podlegają zwrotowi, tylko ewentualnie dalszej wymianie. Jest to spowodowane dużymi kosztami ściągnięcia w expressie wybranej sukienki na wymianę z magazynu w Anglii, po czym kosztami wysyłki nowej sukienki i odebraniu obecnej od Państwa  ( koszty jakie ponosimy przy wymianie na Nasz koszt są na poziomie około 100 zł )

Jeśli ci to nie odpowiada – dokonaj zwrotu towaru i zamów nową sukienkę!

PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY- nie jesteś pewny Nie Kupuj !

PRZED ZAKUPEM ZAWSZE SPRAWDŹ TABELĘ WYMIARÓW ( pomagamy też do doborze rozmiaru ) ŻEBY NIE  KUPIĆ ZA MAŁEJ, BĄDŹ ZA DUŻEJ SUKIENKI I NIE DOKONYWAĆ POTEM ZWROTU!

Chcemy aby Nasze klientki były zadowolone z trafionych zakupów u Nas 🙂

W dniach 19.08 – 21.08 z powodu choroby pracownicy nasz magazyn jest nieczynny więc nie mamy możliwości odbioru zwrotów.

Zwrot towaru

  • Zgodnie z obowiązującymi przepisami które weszły w życie z dniem 25 grudnia 2014r w ciągu 14 dni kalendarzowych* od daty dostarczenia zamówionego towaru, jako konsument nie prowadzący działalności gospodarczej, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość

* Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą i nie otrzymuje od nas faktury VAT

Każde zamówienie prosimy wysyłać osobno, prosimy nie łączyć odsyłanych zamówień, dla zaoszczędzenia kosztów.

Każde zamówienie prosimy odsyłać przy kilku sztukach razem, a nie kilka sukienek osobno.

 

Jak zwrócić towar?

1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie, z wszystkimi metkami, w stanie nie zmienionym, jeśli jest taka możliwość w oryginalnym opakowaniu, wraz z całą jego zawartością, z dołączonym oświadczeniem o chęci zwrotu towaru i koniecznie dowodem zakupu – rachunkiem
2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, zapachu perfum, proszku po praniu, papierosów czy potu!

W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru, złego zamówienia, złego rozmiaru prosimy o natychmiastowy kontakt i zgłoszenie nam tego. W przeciwnym razie nie będzie to podstawą do przyjęcia zwrotu!
3. W przesyłce jest dołączony Formularz zwrotu – wypełnij go dokładnie i wraz z dowodem zakupu odeślij na adres danego magazynu czy sklepu który jest zawsze podany w formularzu,

Prosimy o odsyłkę zwrotu kurierem dowolnego przewoźnika, niestety przesyłki wysyłane pocztą nie dochodzą do Nas bo listonoszowi nie chce się ich nosić w godzinach otwarcia magazynu, ani nawet zostawiać awiza. O takich przesyłkach po prostu nie wiemy!

Przesyłki kurierskie odbierane są przez Nas bez problemu. Dziękujemy za zrozumienie.

Nie podajemy adresów zwrotu na maila z uwagi na różne adresy wysyłkowe – sklep bądź magazyn. Sprawdź więc dokładnie adres w formularzu i na niego odeślij zwracany towar.

Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres), błędnego numeru konta, czy nie wpisanie go wcale w formularz zwrotu.
W przypadku wpisania błędnego numeru konta, bądź nie wpisania go wcale – kwota która powinna być zwrócona zostanie wpisana do systemu do wykorzystania na następne zakupy, bądź towar odesłany do klienta z braku skuteczności takiego oświadczenia!
Oświadczenie możesz napisać również odręcznie, jeśli zgubisz formularz zwrotu.

Co musi zawierać OŚWIADCZENIE:

  • imię, nazwisko i dane adresowe
  • numer złożonego zamówienia
  • dołączony dowód zakupu otrzymany wraz z zamówionym towarem
  • w piśmie proszę zawrzeć chęć zwrotu towaru z dopisanym numerem konta do zwrotu
  • podać powód z jakiego towar jest zwracany ( opcjonalnie )

JAK WYGLĄDA PROCEDURA ZWROTU

1. Po odebraniu przesyłki zwracany towar jest przekazywany do działu zwrotu  i dokładnie sprawdzany
2. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań zwrot należności za odesłany towar nastąpi w ciągu 14 dni, od momentu odbioru przesyłki i sprawdzenia stanu zwracanego towaru, ( NIE JEGO WYSYŁKI!  ) na podany numer konta w oświadczeniu, bądź przy opcji płatności systemem Payu czy kartą kredytową na te same konto z którego było płacone.

Nie dokonujemy zwrotów na adresy pocztowe – więc prosimy zawsze podać numer konta bankowego.
3. Przesyłki wysłane po ustawowym terminie, bez oświadczeń o zwrocie, bez dowodów zakupów rachunków, noszone, bez metek – nie zostaną przyjęte i będą odesłane do klienta w ciągu 14 dni.

Jeśli powyższe zasady nie odpowiadają Państwu prosimy o nie dokonywanie zakupów!
Sklep nie odbiera żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem, czy jakiejkolwiek innej opłaty!

Celowe nieodebranie przesyłki do Nas

W przypadku celowego nieodebrania wysłanej do Państwa przesyłki z towarem, czy odmową przyjęcia, nieprzyjętego przez sklep zwrotu towaru – w celu uniknięcia nieporozumień, czy bezpodstawnych oskarżeń pod Naszym adresem, cofnięta przesyłka zostanie przekierowana do działu przesyłek niedoręczalnych poczty polskiej czy firmy kurierskiej.

Stamtąd będą mogli Państwo taką przesyłkę sobie odebrać. Prosimy jednak o odbieranie przesyłek od Nas!

Reklamacja towaru

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Poinformuj Nas niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia drogą mailową o uszkodzeniu, czy otrzymaniu nieprawidłowego towaru.

Prześlij do nas kurierem produkt który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, do przesyłki nie zostanie dołączony opis szkody, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni